Ráda bych upozornila na otřesný přístup majitelky internetového obchodu
www.rak-brno.cz . Objednala jsem domek pro psa v ceně 3 tis., domek dorazil v orvané krabici. Zkontrolovala jsem zběžně místa, kde byly díry a balík převzala. Ihned rozbalila a zjistila, že na domku je trhlina. Kontaktovala jsem majitelku, která mi sdělila, že domluví s přepravcem zpětvzetí zásilky. Toto se také uskutečnilo. Prodejkyně balík reklamovala u přepravce, ten to neuznal z důvodu, že v místě trhliny není poškozený obal, dodavatel (jak jsem zjistila dodavatel=jiný internet.obchod, nikoliv výrobce!) to neuznal proto, že obal byl poškozen. Výsledek? Chce mi vrátit poškozený domek. Když mi majitelka napsala, že jsem si měla balík zkontrolovat, schválně jsem se podívala na obchodní podmínky, zda tam něco takového má. Neměla. Naopak přepravce v obchodních podmínkách má, že prodávající je povinnen zajistit, aby si odběratel prohlédl zásilku. Po citaci tohoto prodejci jsem obdržela odpověď, že jsem souhlasila při potvrzení objednávky z obchodními podmínkami a tam toto samozřejmě je. Inu otevřela jsem znovu webovky a co nevidím - obchodní podmínky mají na konci toto varování. Štěstí, že jsem si původní znění obchodních podmínek vytiskla.
Bohužel domluva s majitelkou obchodu není možná, takže celou věc budu muset řešit soudní cestou. Věřím, že existuje spousta spokojených zákazníků, já mezi ně nepatřím. A to, že je majitelka schopna změnit obchodní podmínky, jak se jí to hodí a ještě je schopná mi tvrdit, že jsem s těmito podmínkami souhlasila, to už je dle mého vrchol všeho!