Přihlaste se a využijte web naplno HAFICI.NET »

Kloubní výživa

 

NápovědaFórum » Výživa » Doplňky stravy 

+ přidat příspěvek
Přejít na předchozí stránku 3 Žádná další stránka   1  
Kloubní výživa
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 2   07.01.2011 10:49 NIKO – Re: petrab
"Psi granuláři by neměli dostávat kosti vůbec. Jejich střeva jsou o polovinu užší a slabší než těch, co nejsou krmeni suchou stravou."
"kterým se vaří by měli dostávat kosti buď zcela rozvařené"
ne Co je to zas za dobré doporučení? :-D A jeden malý dotaz.Jsem laik,u jídla jsem nepracoval.Jak dlouho budu kosti vařit(třeba hovězí),abych je rozvařil??? smich
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   07.01.2011 01:57 Danila
petrab napsala Nejvíc problémů kvůli kostem je právě u granulářů. Protože tráví v podstatě jen kaši, která po rozpuštění z granulí vznikne, střeva bývají velmi slabá a nepevná a i stěny žaludku jsou trošku jiné.

Vážně? coze
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.01.2011 13:02 Žena defisa [80] - Teriéři
petrab napsala: Psi granuláři by neměli dostávat kosti vůbec.
tak to si nemyslím... maši psi dostávali nejdříve oušja, hrtany atd. a potom občas nějakou tu kot v přiměřeném množství ale tehdy toho dostala moc a najednou .... a to děda věděl že mi má ukázaz každou kost co jí dá neukázal a pes toho měl moc a hlavně slabý, silný s masem betz masa .......a od té doby distávají jenom uzevé a sušené věci kost už nikdy
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.01.2011 22:41 R Žena petrab [10528] - foto, veterina – Re: xanti
Tak hlavně ať jí chutná a ten zbytek ať jde jako po másle... ahoj
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   04.01.2011 19:29 Žena xanti [442] - Teriéři – Re: petrab
to je naprostá pravda =)
ale já mám hafinu zvyklou na kosti odmalinka, takže v tom nevidím problém, navíc ji nikdy nenechám sežrat příliš moc