Přihlaste se a využijte web naplno HAFICI.NET »

Krmení - dotaz

 

NápovědaFórum » Výživa  

+ přidat příspěvek
Žádná předchozí stránka 1 Přejít na další stránku   1  
Krmení - dotaz
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   26.05.2023 01:22 Míša – Dotazník - závěrečná práce
Ahoj všichni,

aktuálně studuji a součástí mého výstupu je výzkum zaměřený na chování a preference pejskařů v oblasti psího stravování. Ráda bych Vás tedy požádala o vyplnění dotazníku.

Předem moc děkuji :)

docs.google.com/…
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   11.02.2015 20:23 Žena marcelka6ka [705] – Re: kinder
kinder napsala: Nejlepší by bylo naučit vařit psa a je po problému smich když už je agility, obedience, dogdancing, tak bude dogcooking. :) smich
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 5   11.02.2015 16:53 Žena kinder [350] - Jack russell teriérRe: Libas
Nejlepší by bylo naučit vařit psa a je po problému smich když už je agility, obedience, dogdancing, tak bude dogcooking. :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.02.2015 23:25 R Muž Libas [2025] - stafíci, tedy pejskové plemene stafordšírský bulteriérRe: petrab
No právě... paní tam radí možná dobrá jídla... ale spíš pro lidi než pro psy a rozhodně prý neodpovídají moderním poznatkům o tom, co je pro psy dobré... Mně taky sekaná se strouhankou a vejcem moc nepřijde jako ideální pokrm pro psa... Nicméně nečetl jsem a nejsem odborník na BARF, nicméně sháním informace, zajímá mne to.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.02.2015 23:00 R Žena petrab [10528] - foto, veterinaRe: Libas
Fotka k příspěvku ale tataráček bych si dala... :-)
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   10.02.2015 22:33 R Muž Libas [2025] - stafíci, tedy pejskové plemene stafordšírský bulteriérRe: Libas
Takže na tuto recenze od těch, co barfují, nejsou dvakrát dobré. ne Ale prý si to musí každý posoudit sám.